Torsdag

Hej!

Idag är det torsdag, imorgon är det fredag och sedan helg!
Vi slutade skolan klockan 11.45 idag vilket var väldigt skönt, Etik & Livsfrågor + Religion är INTE roligt med Yvonne... Höll på somna på lektionen... Suck.

Jag är även trött än, men för att inte somna ska jag vara snäll och baka blåbärsmuffins åt mamma, hon var sugen och det är alltid gott så varför inte.
Synd att inte du också var här för jag vet att det var en av dina favoritsaker att äta... : /

Får se om jag tar några bilder från bakningen,
ni får hålla utkik under dagen utefall jag visar hur mina smaskiga muffisar ser ut! ^^
Har förresten hjälpt mamma att plocka bort alla julsaker nu, så nu ser det ut som vanligt här hemma.

Vi hörs!
//Hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0