Torsdagen i Stockholm

Hej!

Tänkte berätta lite om gårdagen i huvudstaden!

Bussen gick från skolan klockan 07.40, tidigt!
Jag, Madde och Cissi satt på bussen tillsammans och det var trevligt. Vi snackade om allt mellan himmel och jord.
Bland annat om studenten, fester och Bulgarien! :D
Sunny Beach, here we come! :D

Vi var framme i Stockholm halv elva eftersom bussen fick lite problem xD hehe
Vi var först till synagogan (judisk kyrka), det var intressant och tjejen som berättade var rolig. : )
Sen hade vi lunch i ca 1 timme, men då sprang jag, Madde och Cissi till Lagerhaus och köpte det vi skulle ha! Kuddfodralen är så söta! Sen blev det en mugg, en "lunchpåse" till mamma och gulliga bakformar. ^^

Sen skulle vi in och besöka riksdagen. Vi fick en guidetur på över en timme där inne... Det ända som var bra var att få se hur jävla lyxigt politikerna har det, så klagar dom över att vi klagar att det är dålig miljö o.s.v. i skolan.
Suck.
Utfrågningen i kammaren som vi var på SÖG. Var där i 15 min sen stack vi ner på stan resten utav tiden som var kvar... Då inhandlades det lite krims krams, inget som man egentligen behövde xD hehe
Sen gick bussen klockan 16.00... Det tog ca 30-40 minuter att ta sig ur Stockholm!
Så vi var väl hemma runt halv sju, Maddes mamma kom och hämtade oss så vi slapp gå hem. : ) Snällt!

Sen var jag väldigt trött resten utav kvällen, så gick jag och la mig klockan 22, men kunde inte somna förrens tolv tror jag.


-

 

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0