Världen är din

Kärlek är en jobbig grej att blanda sig in i.
Men en sak vet jag, om man älskar någon så mycket så måste man kunna släppa den personen och låta den gå sin väg och göra var den vill göra.
Även fast Vintergatan är full av hemligheter som vi aldrig kommer få se mer så vet jag att den finns där. Det är upp till dig vad du vill göra, ingen stjärna kan berätta hur världen ska se ut och ingen kan tala om vad som är rätt och fel när det gäller kärlek.

Stunder, platser  och minnen får förbli eviga.
Men Vintergatan, stjärnorna och alla galaxer får stå kvar som olösta mysterium... Och vem vet, någon dag kanske du väljer att besöka dessa platser med mig igen och kolla om det finns något kvar... Och sen får vi även se hur länge min dörr står öppen på glänt. Det finns massor kvar där ute, men du är fri och får göra som du vill.

Jag ska läka mina sår i själen/hjärtat och tänka över en massa saker.
Just nu vill jag ingenting med någon annan, och det kanske inte är så konstigt heller.


Hur kan du vara så säker på ditt svar?
Hur kan du vara så iskall ren och klar?
När det finns platser i Vintergatan kvar,
som vi aldrig får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0