Byxlös

Hejsan!

Idag var en LÅNG dag på jobbet: 7-16... jobbar lika imorgon (suuuuck!).
Det som var förjävligt när jag skulle gå hem var att jag upptäckte att någon hade snott mina Team Sportia-mjukisbyxor... KUL. Är inte ledsen över det eftersom dom kostar typ 100-200 kr... men vem fan vill stjäla ett par mjukisbyxor som är rätt så använda liksom?! Och varför gör man det på ett jobb!? Varför kan man inte få ha sina saker ifred?! Jag är sjukt irriterad.
Den som snodde mina byxor ska DÖ! Jävla svin alltså!!!!!!!!!!!

Jag är så sjuuuuuuuuukt irriterad. Åh!
Blir en lugn dag idag. Är trött och så ska jag jobba samma pass imorgon (suck).
I fortsättningen ska jag i alla fall ha med mig mina kläder upp på våningen som jag jobbar på.

HOPPAS BYXORNA SKAVER DÄR BAK!!!!!!!!!!!!!!

-

Kommentarer
Postat av: Ante

Tack Linda! :D

2011-07-28 @ 13:47:12
URL: http://openclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0