En grå söndag

Hejsan!

Eftersom det inte blev någon parkrock igår så öppnade jag fönstret i mitt rum och låg där och lyssnade på den istället! Det hördes så väl ändå, så nu har jag hört "De lyckliga kompisarna" med kända låtar som Hockeyfrilla och Dit kuken pekar. De har även gjort en till låt som heter "Dricka sprit och hålla käften" men jag vet inte om de spelade den, lyssnade ju som sagt inte på hela konserten. Men jag somnade väl i alla fall mellan kl. 01-02.

Klockan ringde kl. 06.45 i morse... började kl. 7.30 idag.
Det var mycket att göra på jobbet idag s jag blev helt slut. Jag jobbade själv över lunchen och det var mycket att göra precis just då också.
Kändes som man jobbade på ett dagis idag: bajs på skona, kladdiga fingrar, sås i pannan, mat på golvet och massa som larmar, skriker, skäller, är sur/på dåligt humör och tjatar. SUCK SUCK SUCK.

När jag kom hem käkade jag jag.
Sedan höll jag på att somna så jag var tvungen att lägga mig och sova faktiskt. Min hjärna var helt slut efter alla "tjatiga ungar" fast det är pensionärer på ett äldreboende... hehe.
Men nu är helgen avklarad i alla fall - så det känns skönt! Imorgon jobbar jag kl. 7-13 (skönt). Sen är jag ledig en dag!

Min mamma åker med Kari till Norge/Finland imorgon. Resan kommer ta 2 veckor vilket innebär att jag är själv här hemma i 2 veckor. Hehehehehe ;)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0