Gamla tider!

Hej!

Idag har jag suttit och kollat igenom gamla bilder!
Det är alltid roligt att se hur alla har förändrats genom åren!
Vaknade runt kl. 10 idag och var mega pigg, konstigt för att vara mig som kan sova hur länge som helst. Börjar väl få en liten yrkesskada redan över att gå upp så tidigt.
Imorgon har jag redan hunnit med att jobba i 1 månad också, shit vad tiden går fort fast ändå inte! :O Och snart är det bara 1 månad kvar till Bulgarien också!

Idag blir det kvällsjobb: kl. 15-21.15 ... inte så farligt men alltid tråkigt och stressigt att jobba ensam på en våning.

Ni som har mig på FB kan ju se ett par smakprovsbilder från tillexempel hemkunskapen i 9an!
Vi hade lika roligt varje gång <3 Bästa 9A :D haha!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0