JAG KOM IN PÅ HÖGSKOLAN!

Hejsan!!

Fick för ett tag sedan fick jag reda på att jag kom in på Högskolan i Gävle!!!
Till hösten kommer jag alltså läsa till sjuksköterska! Är så glad och jag är så taggad!
Livet går så bra nu!!! Om mindre än 1 månad (12 augusti) så slutar mitt sommarjobb, och om 1 månad och 2 dagar drar vi till Bulgarien!
Jag mår även bra för en till sak - livet är underbart!!!!!!!!!!!!! <3


Jag kom in på Högskolan med bara mina betyg - jag gjorde INTE högskoleprovet som många tror att man behöver göra. Alltså tjänade jag över 300kr på att INTE göra provet!
Nu ska jag läsa till SSK i 3 år, sedan akutmedicin ca 1 år. Efter det jobba 1 år hade jag tänkt.. sedan om jag orkar pluggar jag till Narkos ---> Ambulanssjuksköterska. That's my plan's

- Nu kan jag pyssla om dig samt plåstra om dig på allvar snygging ;)

Jobbet gick bra idag och det var rätt så roligt faktiskt. : )
Perfekt!!!!!
Synd att inte Cissi och Madde kunde hitta på något idag. Men jag går ut och firar med Sofia istället! TOPPEN!
Sen får vi se om det blir något avsnitt av tusen bröder också!!!
Men först ska jag ner på stan och göra några bankärenden! Jag ska spärra mitt electronkort så jag bara kör på VISA nu. Sen ska jag lösa in en check. Och sist men inte minst ska jag fråga hur man skaffar ett ID-kort. Börjar bli dags nu så man slipper gå runt med passet xD För körkortet dröjer väl lite till. :P

I helgen ska jag på besök på Gävle Högskola, nervöst! Tur att min kära bror ställer upp och är med <3


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0