Ledig idag!

Hejsan!

Idag är jag ledig från jobbet. Men imorgon börjar jag 07 på morgonen så det suger.
Men nu ska jag njuta av min ledighet!

Min dag ser troligtvis ut såhär:
Slappa
Duscha/Fixa till mig
Dra och käka på Matkällan med Cissi (Möjligtvis Madde också!)
..Sen möjligtvis Sommarkväll i Gävle!
VI TAR DET IMORGON ISTÄLLET! Madde skulle vara med Fredrik och Cissi var jättetrött. Fast imorgon blir det ju ingen Sommarkväll istället.. :P

Vi får se hur det blir. Cissi kanske är jättetrött och inte orkar något. Hon började 06.45 i morse till 16.00... SEEEGT! Ser inte fram emot när mina 7-16 pass kommer irad här så småningom xD Man är rätt så död efter det.

Ha en bra dag alla!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0