Lite upptagen då..

Hejsan!

Känner att jag ibland knappt har tid att sitta vid datorn.
Igår tog jag det lugn hela dagen, var till Loven's trafikskola och skulle boka körlektioner, men de hade fullt hela sommaren. Men jag lyckades väl få minst 2 st innan högskolan.
Sen satt jag ute på altanen och skulle försöka läsa lite teori för en gångs skull, men de gick inte bra p.g.a alla humlor som bor under golvet på altanen. Trots att jag dödade ca 30 st så lever fortfarande 1000st!! Fattar inte hur det går till! Tokig blir man!
På kvällen så hade jag det lite småmysigt med mamma, alltid trevligt! Efter det övningskörde vi, så efter det drog jag till Cissi en liten stund. Men hon var så trött, så efter 22.30 drog jag vidare hem till Erik och Sofia och kollade på 2 avsnitt av Tusen bröder. Sen gick jag hem och sov.

Idag har jag tagit det lugnt. Suttit ute lite, ätit frukost, duschat och nu ska jag vidare till jobbet snart... Börjar kl. 15.
Har kännt ända sedan igår att jag har varit helt otaggad på att gå till jobbet. Jag vill hellre vara hemma en sådan här dag och bara slappa i solen eller göra något annat skoj!
Aja, jag ska väl inte klaga när jag bara jobbar ca 6 timmar och när jag bara jobbar 3 dagar denna vecka. xD
Men segt att jobba kväll, man blir så sönderstressad xD I alla fall jag. SUCK.

Ha en bra dag alla!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0