Liten uppdatering!

Hej!

Orkar inte skriva så mycket så här kommer en liten uppdatering:

Fredags:
Efter middagen åkte jag och Cissi till Gävle.
Det blev två cider på Old Saint's, sedan drog vi på en minifest hos Cissis kompisar kan vi säga xD
Efter det käkade jag och Cissi på donken, sen tog vi nattbussen hem. Var hemma efter 03 på natten..

Lördags:
Klockan ringde på 8.20... DÖÖÖÖÖTRÖÖÖÖTTT!
Vi var i Västerås hela dagen. Det var asvarmt, ca 30 grader! Sen så var det mycket folk och en massa bilar!
Jag hade tagit på mig alldeles för varma kläder, typiskt!

Söndags:
Låg död hela dagen. Städade på eftermiddagen på pappas jobb.
På kvällen grillade vi och sen träffade jag Cissi en sväng.

Måndag (idag):
Jobbade idag mellan 7-13, det gick fort och när jag kom hem sov jag en stund eftersom jag inte kunde sova på natten p.g.a värmen och fläkten som surrar.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0