Lördag - ej som planerad

Hejsan!

Idag vaknade jag av att idiotklockan ringde 06.15.......... roligt när man somnade kl. 02 på natten? NEJ.
Det var jobb som gällde... kul på en lördag liksom när man är superdupertrött!
Men jag kom upp och iväg, men trött hela dagen var jag kan jag lova. Slutade som tur var kl. 14 så då vare bara hem och sova lite.
Har svettats hela dagen, funderade på ett tag om jag hade feber för det var förjävligt. Men det är nog bara luftfuktigheten som spökar... sen är det varm inomhus... så när man inte sover bra o.s.v...

Det blev ingen parkrock för min del iår.
Den pågår just nu. Jag kan väl ändå säga att jag lyssnat på rocken eftersom den hörs rätt väl upp hit.
Det var ju heller inga speciella band så det är inget jag sörjer att jag missar.
Varför jag missade parkrocken eller inte gick på den rättare sagt var för att ingen vela gå i sista sekunden. Det är ju inte strålande sol direkt eftersom det är molningt och regnet hänger i luften.
Men skit samma, jag är inte ledsen xD Tråkigt att vara själv hemma bara eftersom mamma är i Forsbacka...

Men jag behöver nog ha en hemmakväll, synd bara att det är på en lördag!!!
Men jag börjar jobba kl. 7.30 imorgon, jag behöver mina pengar!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0