Lördag & Söndag

Hejsan!

Lördag:
Vaknade upp, väckte Jimi som sov över. Vi båda var rätt så sliten.
Han åkte hem för han skulle vidare på kalas så efter det var det bara att städa upp skiten efter alla! Som tur var så var det värsta ute på altanen. Var bakis hela dagen, trött som styk. Festade ju i 12 timmar i fredags och var totalt vaken i 24 timmar xD
Skulle egentligen ha varit med Cissi igår men hon fick njur-syndrom så hon for iväg till sjukhuset med hennes mamma. Som tur var så gick allting bra!!!
Men det blev en lugn hemma-kväll för mig.

Söndag:
Sov i 12,5 timmar... vilket jag verkligen behövde. När jag vaknade var jag stel som en pinne. Vettefan hur det gick till men aja...
Åkte och bada på strandbaden med Pappa och Svante idag också. Trevlig och pinsamt på samma gång. När dom där idioterna börjar sätta igång och fjanta sig vill man bara försvinna xD
Men nu är jag hemma i alla fall... varit de i ca 1 timme. Ska åka och käka med pappa kl. 19... Just i skrivande stund så väljer min dator att köra INTROT till "Bröderna lejonhjärta" <3 Tårar i ögonen och jag ser scenen när skorpan springer till Jonathan och skriker "JOOOOOONATHAN!" och han svara "SKOOOORPAN!" <3 Så vackert, så fiiiiiint!

Vi får se om Madde kunde ses senare ikväll eller inte. Annars vettefan vad som händer.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0