Måndag

Hejsan!

Idag har det varit en lång, grå och regnig dag!
Jag jobbade mellan 07-15... Kunde knappt sova något inatt... vaknade ca 100 gånger, gick i sömnen och blödde näsblod. Va fan?!
Menmen... efter jobbet var jag så trött att jag höll på att somna stående.. så jag gick och sov i 2 timmar, skööönt! Men när jag vaknade var jag dö-trött igen!
Men jag fick i mig en cola burk och lite käk så fick jag i alla fall lite energi tillbaka!

Imorgon jobbar jag mellan kl. 7-13.. sen är jag ledig ons, tors och fre!!!! SKÖNT!
Nu ska jag softa lite, mamma är och hälsar på Kari i Forsbacka en snabbis, hon frågade om jag vela övningsköra... men hon insåg att det inte var sån bra idé när jag halvsov vid matbordet. Men nu är jag lite piggare i alla fall.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0