Mycket som händer..

Hej!

Mycket på gång, svårt att välja.
Men nu ser det ut som att morgondagens planer gick i graven. Det blir inget HeartBreak, tråkigt nog. Varför? Jo, för att mamma frågade mig om jag vela följa med till Västerås på Power Big Meet, såklart jag vill det!!! Har inte varit där på jättelänge känns det som eftersom det tillexempel krockade med GetAway-festivalen förra året. Iår skippar jag den festivalen eftersom det var bättre band förra året som tillexempel Meagdeth, Motörhead, Airbourne och Europe.
Det var mindre bra band iår, visst.. det hade varit coolt att sett Alice Cooper men det är inte jätteviktigt för min del eftersom jag inte lyssnar så mycket på honom. Haha, kommer aldrig glömma när Overkill spelade förra året. Tror jag aldrig har sett en sångare juckat så mycket någon gång xD

Men i alla fall, imorgon på kvällen blir det nyktert som det ser ut nu. Annars orkar jag aldrig gå upp tidigt och gå runt i Västerås på lördagen. Blir nog en mysig dag med mamma, Kari och Fredrik!

Annars har jag jobbat idag mellan 7-13.
Imorgon blir det jobb mellan 7.30-15.
Blir väl att softa ikväll bara. Hihi

Verkar som mitt schema under sommaren är fullsmockat med jobb, plugg, resor och annat skoj!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0