Nyköpt från Uppsala!

Hejsan!

Igår var jag och Sofia i Uppsala hela dagen och shoppade!
Här kommer bilder på det som inhandlades till mig själv:



Mycket påsar blev det kan jag lova!
Brände av med ca 2200:- i Uppsala... nu är man fattig och plånboken är tom.


Har ni sett vad sött?! (En munk och en bakelse)
Det är "tehållare" eller var det heter. Så supersöta!
Koppen + fatet fick jag i födelsedagspresent och är köpt i Valbo Köpcentrum.
De söta te-sakerna är köpta på MIQMAQ - 39:-/st


En bättre bild på mina nya söta saker!
Vem kommer och dricker te med mig nu då? ;) haha


New Yorker - 99:- (REA!)
Jättesöt ballongklänning, ser mycket bättre ut IRL kan jag lova! :) Så sjukt nöjd över den och tänk vad billigt det kan vara ibland att hitta fina kläder!!!


New Yorker - 79:- (REA!)
Supersött linne!!!


New Yorker - 99:-
Kunde inte låta bli att köpa den!


New Yorker - 319:-
Har ni sett vad sött!!!! Min nya björntröja med massa flufftyg och öron på luvan <3
Älskar den redan, fast den är asvarm att ha på sig xD
(Hade solbrillor på mig p.g.a att man ser ut som skit ibland xD)


Twilfit - 163:- (REA!)
Titta vad fina underkläder man kan hitta på rea!!!


Gina Tricot - 199:-
Passar bra till party!


H&M - 199:-
Allmänt snygg skorta för den där slitna stilen man kan ha ibland ;D


VILA - 349:-
Ett par snygga jeans - ja tack! (Ser dumt ut upptil med galgen xD)


MIQMAQ
Grisäggklocka - 99:-
Äggskärare - 59:-
Grisslev - 49:-



MIQMAQ
Potatisskalare + potatisputsare = ca 120:-


Vi hade i alla fall en trevlig dag med massa shopping i olika former!
Sofia älskar numera också New Yorker, världens bästa klädaffär för ungdomar! (Men jag kommer ju alltid att vara ung, hehehehehee ;))
Vi åt gott och hade det bra hela dagen!

Vi var hemma ca 19.15 i Sandviken.
Jag åt, sen satt jag och kollade på TV och fick höra vad som hade hänt i Norge... det är förjävligt hur folk kan hålla på! Usch, usch!!! Man fick nästan tårar i ögonen för att det är sjukt!!!!!!! Ofattbart liksom... Sånt händer inte.
Men i alla fall så SMS:ade Daniel Uggla och frågade om jag ville hänga med på fest hemma hos honom när klockan var runt 21 tiden... Jag gick upp och duschade och fixade till mig sen drog jag iväg. Sofia kom också efter ett tag.
Det var trevligt hemma hos Daniel trotts att både jag och Sofia var nyktra. Vi var där till ca 01 på natten, sen drog vi hem. Tråkigt för mig bara som skulle upp och jobba kl 7 på lördagen... SEEEEEEEGT!

-

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men åh! Precis samma underkläder som jag vill ha och la upp för ett par dagar sen, haha :D Jättefina!

2011-07-24 @ 06:22:36
URL: http://headvsheart.blogg.se/
Postat av: LindaSöder : )

Hehe, jasså? Ja, de var ju jättefina och när de var på rea så kunde man ju inte låta bli ^^

2011-07-24 @ 17:47:30
URL: http://cyberface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0