O' de regnar o' regnar, himlen är grå...

Hejsan!

Vaknade runt tio i morse och insåg att jag kanske ska stänga av fläkten eftersom det nu var svalt i rummet.
Men vad hör man då? Jo, hur det smattrar på altantaket av regnet... jag tittade ut och möts av en grå himmel och massa regn. KUL.
Men jag ska väl inte klaga, det är bra ändå eftersom jag ska jobba kväll: kl. 15-21.15... Men man kommer väl somna på jobbet p.g.a vädret!
Efter jobbet ska jag gå hem till min pappa, ska vara hos han i helgen.

Imorgon ska jag och brorsan åka in till högskolan i Gävle och kolla runt. Spännande. :P
Fick ju beskedet igår att jag hade kommit in på sjuksköterskeprogrammet, jaaa! :D
Annars vet jag inte vad som händer i helgen... är ju ledig lördag och söndag, skönt!

Ha det bra allesammans!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0