Städat idag

Hejsan!

Igår bestämde jag mig för att träffa Sofia sent på kvällen.
Men det visade sig att lilla Safa också skulle vara med, skoj! :D
Vi spelade först lite guitar hero, sen kollade vi på filmen Avatar i ca 2 timmar, så nu har vi en timme kvar av den filmen xD Haha, den var så sjukt lång och eftersom klockan var ca 2.15 på natten så skulle de bli så sent. Så vi sprade alltså det spännande till sist ;D

Idag har jag sovit ut! Skönt har det varit också.
Gick upp kl. 13 och åt frukost och kollade på TV till kl. 14.
Efter det började jag städa mitt rum - och jag städade inte lite heller!
- Dammsugit
- Torkat golv
- Torkat fönster
- Dammat/torkat av allt i rummet
- Bytt gardiner
- Bytt sängkläder
Detta tog ca 3 timmar så jag blev nästan precis klar... jag är rätt så svettig kan jag lova xD Så det blir nog en dusch sen också. Haha :)

Idag får vi se vad dagen/kvällen har att bjuda på!
Imorgon blir det tjejkväll med Madde och Cissi i Gävle! MYSIGT!!!!
På fredag drar jag och Sofia till Uppsala för en shoppingresa!
(Sen jobbar jag lördag och söndag = boring! Men på lördag är det i alla fall Parkrocken 2011 i Sandviken!)


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0