Tillbaka efter några dagar!

Hejsan!

Som ni sett så har jag inte uppdaterat på några dagar..
Varför? Jag har inte haft tid!

Fredag:
Jag jobbade till kl. 13, så var jag så sjukt trött så var tvungen att sova.
Mamma och Kari kom hem runt kl. 16, så åkte vi iväg en snabbis till Ockelbomarknaden. Det regnade jättemycket så vi var där en liten sväng bara och köpte lite småsaker.
Sen åkte jag hem till pappa och käkade, sen vidare hem till Erik och Sofia. Träffade Madde på Barrsätrapizzeria en liten stund först. I alla fall så skjutsade Erik hem mig vid 00-tiden. Det vara bara att lägga sig och sova på dirren...

Lördag:
Jobbade 7-13, efter det duschade jag och sedan åkte jag iväg med Cissi till Ockelbomarkaden! Det var mer folk denna gång och bättre väder.
Vi tog 17.40 bussen hem och var väl vid resecentrum efter 18.30... sega bussfan.
Pappa fick komma och hämta mig vid rese eftersom 41an inte gick. Så när jag kom hem käkade vi nästan på en gång. Sen softade jag lite framför tv:n hemma hos pappa. Efter ett tag gick jag hem till Madde, Cissi kom också.
Vi gick till affären och handlade gotta sen satt vi och hade det mysigt!
Jag gick hem så jag var hemma kring 00. Så var det bara att lägga sig igen...

Söndag:
Jobbade till kl. 13... det var en seg dag. Kom hem och käkade lunch och efter det var jag så trött att jag somnade.
Jag sov till kl. 16 tror jag... sen snackade jag med Mamma en lång stund, sedan gick jag vidare till pappa.
Jag käkade där och sedan satt jag bänkad framför TV:n hela kvällen och kollade på The Big 4-konserten som var bra!
Efter det gick jag och la mig, var rätt så trött ändå. Somnade på en gång...

Idag - Måndag:
Vaknade runt 12-tiden... gick upp och tog det lugnt. Käkade frukost, gick vidare till mamma.
Och nu sitter jag här vid datorn. Är ledig idag och imorgon... sedan jobbar jag kväll på onsdag och dag på torsdag och fredag. Sedan är det helg!!! Som det ser ut nu så blir det Heartbreak på fredag, hoppas! Skulle vara så roligt! :D
Idag tror jag bara att jag ska ta det lugnt hemma, men man vet ju aldrig. Hehe.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0