Tokigheter

Hejsan!

Vi har en manlig sjuksköterska på jobbet som heter Marcus. Han gillar skvallertidningar eftersom han haffar en-två stycken så fort han ser dom.
Det roliga är att en annan sommarjobbare som heter Jenny tycker han är dö-snygg. Visst, han ser bra ut - inget fel på karln, men inte min typ. Hur som helst så är det roligt när Jenny försöker smyg-ragga på honom xD Humor på jobbet! :D
Men nästa vecka verkar det som han jobbar sin sista vecka, neeeej! Det är ju spänning på jobbet när han och Jenny stöter ihop ;D

Annars så gick det bra att jobba idag. Var lite segt bara eftersom det inte fanns så mycket att göra.
Jag satt och försökte lösa lite korsord men det gick inte heller så bra...
Slutade vid 15-tiden så det var ju skönt ändå.

Ikväll tror jag att vi skulle grilla här hemma, magen börjar kurra redan nu xD Haha.
Inte ätit så mycket idag, så jag hoppas vi kan äta tidigt.
Cissi frågade om jag vela följa med till Gävle hem till hennes kompis lägenhet. Fast han är inte hemma - istället är tre andra killar där. En av dom är Cissis ex (men dom är kompisar nu!). Men det kan ju vara roligt att träffa dom - lite nytt folk liksom!
Sen sa Cissi att man kunde höra GetAway-festivalen från balkongen så det är ju bara bra det!!!

Jag är ledig i helgen = UNDERBART!
IMORGON BLIR DET POWER BIG MEET I VÄSTERÅS HELA DAGEN!!!!!!!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0