Bilder från balen 2011!

Hej!

Igår (3/6) kl. 15 började studentbalen 2011 här i Sandviken!
Det var underbart väder och varmt hela dagen - tack tack tack för det!!!

Här kommer ett par bilder från dagen:


Brorsan fick köra ford mustang och jag kan säga er att han var överlycklig!

Såhär såg jag ut på balen!

Jag och brorsan - vi ska åka och hämta upp Madde!

Madde och Jag på röda mattan!

Madde och Jag - detta får man bara göra en gång i livet!

Från vänster: Isabell, Madde, Monika, Jonas, Evelina, Karin, Sofie Å och Jag!
En del av OP08 <3 Slutet är nära...


Minglet på Järntorget var mysigt!
Men middagen på Gasklockorna i Gävle var en ren katastrof när Göranssonska skolan började härja loss med alla ramsor hit och dit... Bland annat: "Bira, bira, bira.. bärs, bärs, bärs!" och "För vi har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar.." .. under en "finmiddag" kanske man inte ska hålla på sådär.
Men jag, Madde, Isabell och hennes kille hade det roligt under middagen i alla fall! Men sen när "dansen" började så spårade det ur totalt.
På en studentbal är man antingen nykter eller aspackad... det finns inget där mittemellan.

Jag är nöjd över ett jag gick på balen, men en gång räcker gott och väl!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0