Det går inte längre..

Hej...

Låten som går: "glöm inte borta att du är värdelös, VÄRDELÖS!" ... ekar i mitt huvud när jag är ute och övningskör med pappa.
90% av gångerna efter man överlevt ett körpass med honom känner man sig skapligt jävla värdelös. Gör jag verkligen något bra ibland? Är det ens någon idé att ta det där jävla körkortet? Det borde ju vara förbjudet att övningsköra med sina föräldrar p.g.a att man inte kan koncentrera sig bakom ratten. Man blir bara arg, ledsen och stressad.

...nä, det här går inte längre. Något måste hända. Vad ska jag göra?
Jag måste få mamma att orka åka ut mer. Går ju lite bättre att köra med henne trots att även hon och jag blir oense i bilen. Men det hinner ta ett tag innan mammas tålamod sätts på prov. Pappa har kort stubin.

Nä, nu är jag sugen på att supa. Glömma alla bekymmer, bara leva livet och få vara glad för en gångs skull.
Nedå, nu ska jag inte säga så men just nu känns allt så värdelöst, vilket de gör efter de flesta gångerna jag övningskört.
En till sak som gjorde mig lite deppig idag var att jag trodde jag jobbade kl. 7-13 imorgon... så kollar jag på schemat så står det kl. 7-16!!!! Men det gör väl inget eftersom det bara skulle regna imorgon, i alla fall enligt vädret. Chansen att man somnar på jobbet kommer alltså vara STOR. xD Måste försöka lägga mig i tid ikväll. Lika bra att jobba mycket nu i juni så man har mycket pengar till Bulgarien i augusti!

MIN HELG ANNARS:
Fredags:
Gick till pappa och käkade på kvällen. Sen runt kl. 22 mötte jag upp Cissi efter hon hade slutat jobbet. Vi satt hemma hos henne och chillade en lång stund. Var väl hemma runt ett på natten tror jag.

Lördags:
Var en lugn dag eftersom det regnade. Men sen på kvällen träffade jag Madde! Vi snackade en hel del och så såg vi Sex and the city 2 (andra filmen alltså).

Söndags:
Lugn och skön dag. Övningskört som gick skit... tror jag. Jag vet inte... Nu sitter jag i alla fall hemma hos mamma. Ska sova här idag. Imorgon är det jobb kl. 7-16 är vad som gäller.


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0