Elaka tanter

Hejsan!

Det finns vissa tanter som bor på boendet som är elaka.
Men det gäller att man inte tar allt för personligt, då orkar man inte. Men man blir så trött på hur dom ska hålla på, suck.
Jag jobbade mellan kl. 7-14 idag, när jag ko  hem sov jag i 3,5 timmar för jag var helt slutkörd. Nu har jag ont i huvudet... suck.
Åt kvällsmat för ca 1 timme sedan... blir en lugn kväll idag. Hade tänkt att träffa Erik och Sofia men det blev inte så heller.

Imorgon är det midsommarafton.
Den firast ute i Forsbacka med mamma, brorsan, Kari och Mormor. Sen får vi se om Johannes kommer vara med eller inte. Det visar sig.
Vad som händer på kvällen har jag ingen aning om. Skulle vara roligt att dra av en jävla fest, men jag vet inte... vissa ska jobba, andra ska bort, andra bor inte i närheten... suck.
Aja, det löser sig väl alltid. Festa hinner jag göra sen i Bulgarien också xD hehe

Senare: det blev hem till Erik och Sofia ändå!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0