En god människa inom vården

Hejsan!

Idag jobbade jag eftermiddag (kl. 14-21.15) det var sista intro-dagen idag!
Det gick hur bra som helst och pensionärerna var hur snälla och gulliga som helst!

En sa till mig att jag var en god människa, då blir man på bra humör!
En annan frågade mig hur länge jag hade jobbat inom vården eftersom jag var så duktig.
En annan sa att jag hade fina röda skor!
En annan frågade mig när hon skulle få åka hem med bussen, hon var väldigt förvirrad.
En annan var på dåligt humör och började slåss, så fick lite stryk. Men sånt får man ta!

Jag tycker om mina pensionärer. Dom är snälla, söta och annorlunda!
Nu ska jag ta och käka nåt snart, man blir hungrig när man jobbar typ hela tiden xD
Hehe, men nu är jag ledig fredag, lördag och söndag!!! SKÖNT! :)


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0