Festade igår - Fixa festen idag

Hej!

Igår:
Förfest hos Cissi och senare utgång på Kharma.
Jag och Jessica hittade två killar som gick i hennes pojkväns klass... Hum, ena killen kanske var liiiiiite väl på mig. Tror han skämdes lite när jag slog bort hans händer titt som tätt xD
Men Jessica och jag dansade som vanligt, vilket innebär knappt någon paus alls.

Sen så avslutade jag med att dansa med sötaste Robin ^^
Så tog vi sällskap hem genom den varma sommarnatten. 100000 myggbett senare så var jag hemma i sängen och jäklar vad det kliade xD HAHA.

Idag:
Vaknade kl 12 eftersom jag hade ställt klockan på det xD Jag kom ju hem kl. 03.30 inatt så...
Idag ska jag, Madde och Sofie Å åka till Gävle/Valbo för att handla till studentfesten som är imorgon kväll!
Fatta, vi tar studenten! Gymnasiet är slut, finito!
Senare idag ska jag hjälpa mamma med att städa och förbereda allt tills imorgon då den stora dagen är!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0