FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Hejsan!

Igår den 10 Juni 2011 tog jag studenten från Bessemerskolan/Omvårdnadsprogrammet här i Sandviken!
Jag gick ut med:
18 st MVG
7 st VG
3 st G
+ ett stipendium på 2500kr

Jag är sjukt nöjd över min skolgång!!! Nu måste jag ha betyg nog för att komma in på högskolan, annars jävlar!
Min klass började med att ha champangefrukost i stadsparken. Sedan gick vi vidare till skolan och fikade med våra mentorer. Sen blev det en promenad till kyrkan där det var 800 grader. Estet sjöng och spelade i ca 1 timme. Sen gick alla program ner till stadsparken igen och där blev vi utsparkade!
Sen blev det hem och käka med släkten, sedan hem på förfest hos Madde hela kalssen. Efter det drog de flesta till Lobby (krogen)! :)

OBS: VI HADE STRÅLANDE SOL HELA DAGEN PLUS EN VÄRME SÅ VAR LITE FÖR VARM FAKTISKT xD
Men jag ska väl inte klaga, det hade kunnat vara värre! ^^

De två första bilderna har Andreas tagit (www.openclose.blogg.se)


Jag i tåget mot stadsparken/kullen för att bli utsparkad! :D

Här står vi och laddar inför vårat tal och smälla av lite knallpulver som knappt hördes xD


WHEEEEEEEEEY!


Jag får en kram av min kära Mamma <3


(Mer bilder från på Facebook. Bilder på frukosten och festen har några av mina andra klasskompisar!)

-

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0