FÖR VI HAR BARA FESTEN KVAR!

Hejsan!

Efter den underbara studentlunchen som jag berätta om tidigare så har jag precis kommit hem.
Svettig är jag eftersom det är 27 grader i skuggan idag + sol och kvaft!
Förresten, vi hade studentfotografering idag också, det gick bra! Alla var på plats, bra det OP08!

..när jag kom hem höll dom på att asfaltera här utanför på uppfarten + utanför dörren...
Arbetarna stod och jobbade utan tröjor... hehehehehe!
Så jag skrek "URSÄÄÄÄÄÄKTA" och sa att jag måste få komma in. De började fundera på hur de skulle gå till. Skulle de lyfta in mig? Skulle de köra mig till trappen med deras maskiner? Vad skulle de göra?
Det slutade med att jag fick offra mina skor lite. : / Menmen, jag kom in i alla fall! xD HAHA.

Nu ska jag duscha snart, och sen fixa till mig.
Efter det blir det mat tillsammans med mamma och efter det ska jag hem till Cissi på förfest innan studentfest på Kharma IGEN denna vecka! UNDERBART!
Vi har ju bara festen kvar!!! På fredag, på fredag, på fredag! Ja, då tar vi studenten.

Idag fick jag tröst i skolan av Siv eftersom jag blev lite ledsen när vi pratade om studenten.
Jag kommer verkligen sakna Siv!!! <3 Världens bästa lärare!


-

TAGGA FEST, TAGGA FEST, TAGGA FEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0