Förfest - Heartbreak - Slick city = KANONKVÄLL IGÅR!

Hejsan!

Jag tänkte berätta lite om festen som ägde rum igår:

Maddes mamma hämtade upp mig hemma hos mig så for jag, Madde och Jessica iväg hem till Sofie Nilsson.
Där var redan Hanna, Pernilla, Jimi, Emil, Daniel och Fredrik. Efter ett tag kom Jonas, Elin och Evelina.
Sen lite senare ändå kom Cissi! Och ännu senare kom Safa, Dali och Monika!
Sen stack vissa och vissa andra stannade, de kom några andra killar sen som jag inte kan namnt på.

Vi spelade olika ölspel, snackade en massa om allt och inget och jag tror varenda kotte var glad!
Vi tog bussen så vi vara nere vid resecentrum kl. 23... Vi kom till Gävle ca halv tolv (bussresan till Gävle behöver vi inte snacka om!). När vi klev av bussen skulle typ alla kissa, sen var det världens längsta kö in till Heartbreak.
Men vi kom in till sist och gud så kul vi hade trotts alla människor som var där!!!
Detta måste vi göra om, usch... känns så sorgligt att detta tillhör STUDENTEN... snart ärd et äver typ... :(


Nu ska jag, brorsan, mamma och Kari till Gävle och gå på bio. Vi ska se POTC4!

JAG IGÅR:


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0