Första intro dagen idag

Hejsan!

Idag var det första intro dagen för mig på äldreboendet.
Det gick bra, vi gjorde inte så mycket. Jag var mest där och tittade hur de jobbade... Verkar som jag ska få jobba med de pensionärer som inte har det allt för lätt, men så kan det vara ibland.
Fick mitt schema idag också, det var väl okej. Jag är typ ledig varje helg (jobbar någon) så här ska festas!!!

Tro det eller ej men jag är ledig HELA midsommar!!!
Känns tråkigt på ett sätt när man inte får pengar, men midsommar är absolut något speciellt!
Efter jobbet gick jag hem och sov i 3,5 timmar... det är INTE OKEJ. Jag måste börja skärpa till mig!!!

Nu blir det till att softa resten utav kvällen.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0