Igår blev det en mysig sommarkväll!

Hejsan!

Förutom stranden igår med Cissi, Sofie och Maria (+ Sofie Å som kom förbi en stund) så var det en trevlig sommarkväll också!
Vi samlades hemma hos Cissi sen så spelade vi kubb en liten stund. Det blev killarna mot tjejerna, ja... vilka tror ni det var som vann då om inte vi tjejer? ;D
Sen avslutade vi kvällen på Kharma på uteserveringen. Det var mysigt och alldeles lagomt.

Men jag har bränt hela min baksida så jag ser ut som en levande kräfta xD
Menmen...
Gick inte så bra att sova inatt heller för det sved så mycket xD HAHA. Men det skulle ju bli dåligt väder nu till helgen så det gör liksom inget...

Kl. 16 idag börjar jag jobba, jobbar fram till kl. 21.15 så det är ju ett kort pass... men jobbigt kommer det att bli.
Kommer vara jättevarmt inne på jobbet eftersom det är 28 grader i skuggan ute = bastu på jobbet.
Sen så är det ju kvällsskift och jag ska vara löpare, undra om jag får vara de eller om det blev som förra gången att en annan fick vara det. Jag vet inte.. helst skulle jag vela vara hemma och sova för jag är lite slö från igår ändå. Hehe.

Och imorgon + hela helgen jobbar jag 7-13 x(

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0