Jag har namnsdag idag!

Hejsan!

Idag har Linda namnsdag, så grattis till mig själv!
Jobbet idag gick väl sådär, men vi som är sommarjobbare kommer mer och mer närmre varandra vilket gör så man känner sig "värdefull" eller vad man ska kalla det för på jobbet. Det blir liksom roligare att jobba när man "känner" folket mer som man jobbar med! ^^

Jag jobbade i alla fall 7-16 idag, tro det eller ej men dagen gick hyffsat fort. Så det var skönt!
Efter jobbet sov jag i ca 1 timme, sen gick jag upp och duschade. Efter det åt jag tillsammans med min söta mamma <3 Sen tog jag bussen till Cissi och var där i ca 2½ timme. Vi snackade en massa skit under fläkten som vanligt, hihi!

Nu ska jag sova!
Imorgon är det jobb som gäller igen, kl. 07.30-14.00 står på schemat. Bara att tuta och köra det!
GODNATT! <3


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0