Jobb, jobb, jobb...

Hejsan!

Idag har jag jobbat mellan kl. 07.30-14.00.
Det fanns mycket att göra hela dagen så dagen var slitsam men det gick fort som tur var!
Efter jobbet gick jag hem och sov, och gud så skönt det var!!!

Mamma och jag lagade mat ihop samtidigt som vi spelade angry birds på hennes telefon.
Det är ett lätt spel som man kan fastna i och bli tokig på!!!!
Efter maten satt vi och snackade en stund, sen kollade jag på S.O.S. Gute som jag älskar!!! :)
Sedan efter det gick jag hem till Cissi och träffade henne, Madde och Sofie N! Det var en trevlig avslutning på hela kvällen. Tack för det!!!

Imorgon jobbar jag eftermiddag och ska vara löpare i huset för första gången.
Att vara löpare innebär att man är tillgänglig för hela huset, så vem som helst kan ringa efter hjälp så kommer jag. Ska bli intressant att få träffa andra pensionärer. Hoppas det går bra bara!

Nu ska jag sitta och pusta ut lite. Ladda MP4:an med batteri och ny musik.
Sen efter jag suttit klart här ska jag lägga mig i sängen och lyssna lite på musiken och bara koppla av.
Börjar kl. 15.00-21.15 imorgon så det är ju i alla fall en soft dag!
Hoppas ni alla andra har haft en bra dag idag och att ni sover riktigt gott!!!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0