Mysig dag!

Hejsan!

Började dagen med att gå till skolan och snacka lite mer om studenten.
Efter det stack jag, Cissi, Pernilla, Hanna, Jonas, Mikkis, Elin och Helle till stadsparken och solade.
Jag var kvar till ca kl. 18 (Cissi hade körlektion så väntade på henne).
Efter det gick jag och Cissi och käkade en pasta på Matkällan, asgott!!

Det har varit kanonväder hela dagen idag!!! Massa sol och vaaaaaarmt!
Jag har blivit solbränd nu i alla fall, haha! Efter Matkällan gick vi till stadsparken och satt där en stund.

Imorgon är det studentfotografering + studentmiddag med stidendiumutdelning. Undrar om man får något? HOPPAS! Skulle ju sitta bra att få lite pengar, hehe!
Blir nog en tidig kväll idag eftersom jag måste fixa till mig imorgon innan skolan, man vill ju se snygg ut på fotot!


PS, gårdagen var underbar!!! Hur roligt som helst! ^^


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0