Om gårdagen

Hejsan!

Igår var det inflyttningsfest hos Karro!
Det var jättetrevligt!!! Det var jag, Karro, Karin, Isabell och Evelina! Sen raggade vi ner Karros granne en liten stund också. Sen senare kom det lite andra gubbar, vet ej vilka dom var.
Jag skulle inte bli så full, men vi shottade så mycket så jag blev rätt full ändå xD

Det blev utgång till Lobby. Efter Lobby gick jag hem till Daniel och hade en trevlig kväll/natt och sov över där.
Så gick jag hem idag, bakis som jag var. Haha!
Har väl inte mått så jättebra idag dock... HÄRLIGT ATT SIMON VANN BIG BROTHER! Jag ringde faktiskt och röstade en gång!

NU TAGGAR VI INFÖR STUDENTFESTEN PÅ KHARMA IMORGON!!!!
Kommer bli sjukt roligt med alla studenter och bästa OP08 <3


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0