Planer denna vecka som är kvar!

Hejsan!

Idag har jag jobbat, sovit, tagit det lugnt, ätit och träffat Madde en jättesnabbis!

Planer inför imorgon är:
Stranden med Sofie N, Cissi och Maria (tror jag!)
På kvällen kör vi en utekväll i det fina vädret! Hoppas så många som möjligt kan komma!!!

På torsdag jobbar jag kväll.

På fredag blir det möjligtvis Ockelbomarknaden med Cissi efter jobbet om hon nu orkar det fortfarande!
Sen på kvällen blir det också möjligtvis tjejmiddag hos Madde! HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Skulle vara trevligt.

På lördag ska jag upp och jobba först, men sen på kvällen blir det förmodligen fest.

På söndag ska jag upp och jobba pinsamt nog, men jobbar bara 6 timmar så det borde ju gå bra.
Jag får prova och se helt enkelt. Funkar det inte vet man ju det i fortsättningen xD

Nu är det i alla fall sommar på riktigt - och det är fullt upp varje dag!
Jag är så glad att jag bara jobbar 3 dagar nästa vecka och veckan där efter jobbar jag bara 4, liksom veckan efter den! :D
Så efter v. 26 som det är nu är slut blir det bara soft, soft och åter soft! :D

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0