Populär blogg?

Hejsan!

Jag har märkt på statistiken under de senaste dagarna att besökarna i min blogg växer.
Kan det bero på att många av er är nyfiken på min student och min klass...? Eller vad är det som lockar?
Hur som helst så är det roligt att ni kikar in!

Idag vaknade jag kl. 13 av att Mamma kommer hem... sen kunde jag inte sova mer.
Hon började jobba kl. 14 så då åkte jag med henne ner till Pappas jobb och städade där eftersom jag inte gjorde det igår.
Sen tog jag en promenad i det extremt varma vädret! Det är 25 grader i skuggan = underbart! Nu är det sommar!!!

Jag ska väl ta och kontakta Cissi snart och höra hur det blir ikväll, om vi ska förfesta hos henne eller inte.
Sen ska jag börja fixa iordning mig - studentfest på Kharma är vad som gäller ikväll! :D
Jag har en känsla om att det kommer bli sjukt roligt!

-

-

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0