Underbart!

Hejsan!

Jag tänkte att jag skulle berätta lite snabbt om gårdagen:
Vi var som sagt först i Forsbacka... det var trevlig faktiskt. Länge sen vi skrattade så mycket tillsammans, och vad mycket vi åt xD Blev proppmätt!
När jag, brorsan och mormor skulle åka hem märker vi att brorsans katt Iris är borta.. så vi fick leta efter henne i ca 15 minuter, det var jag som hittade henne! Sötnosen då ^^

Jag kom väl hem ca 22.30, då var det bara att stressa på och dra vidare till nästa ställe som var hemma hos Daniel!
Där var det full rulle, och det var jättetrevlig! Hoppas det blir fler gånger!!!

Jag hade en trevlig, rolig, skrattig, underbar och mysig midsommarafton!
En viss person kryddade till det hela så det kändes ju bara mer underbart då :)

Nu känner jag mig glad och lycklig. UNDERBART! ^^


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0