Varit ute ikväll med Madde och Cissi!

Hejsan!

Kom rätt så precis hem från en galen utekväll med Madde och Cissi som har varit fantastiskt roligt!
Vi köpte lite fika på CoopExtra och sedan satt vi oss vid den kära bänken vid NS och snackade en massa skit och flummade runt.
Jag hade några gamla SSU-kondomer som jag har fått av Sofie Eriksson en gång i tiden, vi kom på att det var jätteroligt att trä över kondomer på Ben and Jerry's "glass-burkarna" och sedan hälla i glassmeten i kondomerna xD Ni som har mig på Facebook får se bilder, ni som inte kan föreställa er hur det ser ut får prova det själv! Man kanske inte behöver ha glass, man kanske kan ta något annat? PROVA!
Det var roligt i alla fall, lite äckligt också. Så nu luktar man kondom och chokladglass vill jag lova!
Vi provade även att göra en rökbomb av kondomer, alltså blåsa in cigarettrök i en kondom och sen bara släppa iväg den... men det är sån där omogen humor som vi har, and I love it! :D

Det var en trevlig kväll i alla fall!
Tidigare idag så har jag jobbat från 7-13. Det gick bra, var inte så "ansträngande" att jobba idag då vi var många i personalen. Det gick som en dans på rosor och dagen bar flög förbi!
Men jag sov så dåligt natten innan så jag var tvungen att ta igen lite sömn när jag kom hem innan jag duschade, käkade middag och drog ut med mina underbara flickor!

Imorgon ska jag också jobba, då börjar jag kl. 7.30-13 så det är också skönt!
Hoppas jag orkar dra ut i det fina vädret tillsammans med Cissi för att sola sig lite!
Brukar alltid vara så trött efter jobbet... hehe.

Räknade ut hur många timmar jag har jobbat nu i Juni månad, har ju inte jobbat så jättemycket.
Men jag fick ihop 70:15 timmar x 109.09kr/timmen = ca 7600kr i lön i juli månad! + mitt stipendium på 2500kr .. dessa pengar kommer jag att spendera i Bulgarien när jag, Madde och Cissi befinner oss där! Shit vad najs det kommer att bli! Jag kommer att leva livet i en vecka!!! TJOHOOOO!!!

Men nu måste jag verkligen sova om jag ska orka med imorgon!!!
GODNATT SVERIGE!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0