Äntligen fredag!

Hejsan!


Idag gick jag som sagt till skolan, har inte varit där på hela veckan p.g.a att jag varit sjuk.
Vi gjorde inte så mycket på samhällskunskapen eller människan socialt och kulturellt.
Men efter lunchen hade vi besök av två sjuksköterskor från äldreboendet Tallen som berättade om deras SÄLMA-projekt... Sen hade vi vår underbara sjukvård med Siv som höll på ända till kl. 16! xD
Det var mycket information idag och jag tror jag antecknade 4-5 sidor xD Sällan på Sivs lektioner då! Men vi hade roligt och lyssnade på "I en rosa helikopter" och sjöng med medan Siv försökte berätta om gallsten, sånt gillas på fredagseftermiddagarna i skolan!

Fick sjukss av snälla Erik efter skolan också, så jag slapp pulsa hem i snön.
Men istället var jag tvungen att skotta tung snö när jag kom hem, suck!
Mamma slutar kl. 20.15, så hon skulle köpa med sig mat hem, gott gott! ^^
Sen blir det troligtvis en lugn kväll tillsammans med henne eftersom Kari ligger hemma och är sjuk. Det är inte jag som smittat honom eftersom han har magsjukan. BLÄ!

Det är ju underhållning på TV3 hela kvällen, sån där undethållning som jag tycker är skitkul xD
Nu kanske ni tror att jag är värsta tråkiga människan som sitter hemma en FREDAG, MEEEEEN jag har varit ute alldelse för mycket på sistonde... MEN jag vet att 100000miljonersmiljader utgångar väntar - frågan är bara om dom startar nästa vecka?
Jag, Cissi, Sofie, Evelina och Karin är ju singelgänget nu så jävlar vad vi ska köra (som vi alltid annars gör också!) Det kommer blir KANOOOON!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0