En solig dag

Hejsan

Vädret hade rätt, sportlovet skulle bli ett fint lov med massa solljus och värme.
Snön smälter och det är halt på vägarna. Det är riktigt skönt ute.
Ikväll får vi se hur jag gör, om jag går ut eller inte - kanske var det som Cissi sa att om han kommer igen är det ödet. Tänk, täääänk! Shit, lite nervös... men vi får väl se. Hehe!

Annars idag så måste jag komma ihåg att städa på pappas jobb, glömde helt bort det igår när jag var fullständigt förstörd och ledsen. Usch, länge sen jag var så jävla ledsen.
Tycker det är tråkigt när man ser fram emot någonting och alltid får det krossat av personer man hatar, de borde vara olagligt!
Gillar Karis kommentarer i alla fall, men dom tänker jag inte nämna för då blir man väl anmält för det xD Men han är så skön ibland och kan få en att skratta fast livet är piss/skit.

Ha en bra dag allihopa!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0