Ett onödigt inlägg

Hejsan.

Har inget att skriva.
Men nu är det fredag vilket betyder helg och att lovet snart är slut. SUCK.
Men det gör inget, skolan är snart slut också... det kommer att gå fort nu.
En vecka + 1 dag kvar till studentkryssningen, bara ordet STUDENT gör så att man kliver ett steg närmare studenten, läskigt.
Undra när man söker till högskolan, det måste ju vara nästa månad? Läskigt!!!

Allt händer nu, det är nu livet börjar.
Jag måste planera min framtid, shit.

Jag vet att jag vill in på sjuksköterskeprogrammet, men frågan är bara vart man hamnar och om betygen räcker till.
Jag siktar på att gå ut med mellan 18-19 i gymnasiesnitt. Så nu kör vi, PLUGGAAAAAA!! (whey.)
Tur att vi har roliga ämnen kvar, typ! ^^

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0