Felfri

Hejsan!

Idag i skolan började vi 9.45 pga att första lektionen var inställd.
Det var barn-och-ungdomssjukvård som stod på schemat. Vi fick se en film som hette "Allt för min syster" - hur bra film som helst, bra budskap!!! Ni som inte sett den tycker jag ska se den.
Under tiden medan vi tittade på filmen fick en och en gå ut och höra sitt provresultat - jag var helt felfri (förutom ett ord som var fel på alla 12 papper). Så det var ett solklart MVG, så nu har jag MVG i varje moment som vi haft på barn-och-ungdomssjukvård. Känns så skönt!!!

Sen var det lunch och efter lunchen sjukvård. Det nya kapitlet som vi börjat på är buksjukdomar/stomier.
Grejen med detta kapitel är att jag har haft 5 veckors praktik inom exakt allt detta som hon går igenom. Så egentligen behöver man ju inte vara med på lektionerna, men Siv är ju hur söt som helst så de gör inget med lite repetion. Men känns som även detta kapitel kommer bli ett till MVG i samlingen. Hur lätt som helst, både kunskapsmässigt och praktiskt! SKÖNT! :D

Sen slutade vi klockan tre.
När klockan var efter fyra någon gång låg jag i sängen. Var så trött så jag sov till klockan 18.30 :D haha
Är fortfarande mega trött men nu måste jag hålla mig vaken så jag kan sova sen igen ikväll/natt.

Mamma hade gjort egenkokt kyckling + currysås till middag, smakade hur bra som helst! :D
Nu när klockan börjar närma sig 20 ska jag gå hem till Madde för att träffa henne och Cissi. MYSIGT! <3
Imorgon är det sovmorgon till kl. 12.40, skönt!!!!

VI HÖRS!
HEJS <3


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0