Fredagen den 26/3-10 - 1 år sedan Lill-Eriks bortgång <3

Hejsan

Idag är det 1 år sedan min kära, lilla, håriga och fluffiga bästa vän och kärlek Lill-Erik dog <3
Mitt älskade marsvin som alltid spred värme och kärlek och som ALLTID var hemma. En sann vän som fanns där när man behövde honom som allra mest. Jag som alltid fanns där för honom och fixade och dona så han hade det bäst i hela världen. Lille-mannen som alltid fick följa med och vara med på allt.

Du är saknad, vi/jag älskar dig fortfarande och vi tänker/pratar om dig vare dag hjärtat! <3
Hoppas du och Mille har det bra uppe i himlen bland alla andra marsvinsänglar!

Åw, jag älskade Lill-Erik så otroligt mycket. Han var som en hårig, liten lille-bror till mig.
Så gosig, så söt och så snäll!!!
Jag saknar dig! Otroligt mycket! Därför är du värld detta söta inlägg från mig <3


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0