Gävle + lugn kväll : )

Hejsan!

Ställde klockan på 09 idag eftersom jag skulle följa med Sofia till tandläkaren i Gävle.
Men när vi väl var där luffade vi omkring i affärer och tog en fika. ^^
Jag hittade ingenting - utan jag bytte bara min piercing-smiley-ring på RedRum (bild kommer sen) och så köpte jag chokladcigaretter tills imorgon då det är studentkryssning!!!

Jag håller dock på att bli förkyld, hostar och har lite ont i halsen...
Känner att huvudvärken smyger sig på. Ska knarka halstabletter och alvedon ikväll samtidigt som jag tar det lugnt farmför tv:n.

MITT TV TIPS IDAG:
TV3 - Äntligen fredag kl. 19
TV3 - 101 sätt att åka ur en gameshow kl. 20
TV3 - Varning för barn kl. 21
TV4 - Parlamentet kl. 21.30


HUR KUL SOM HELST - och hur lugn och skön fredag som helst! :D
Så blir det fläskfilé med gorgonzola och klyftpotatis till middag! MUMS! Ja, det är verkligen helt och en underbar helg. Så humöret är uppe - om allt går som planerat imorgon så kommer jag ha svinkul! :D


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0