Händelserik dag!

-

Hejsan!


Min dag idag:
Hade först sovmorgon till kl. 12.40. Fick reda på att båda Linda Å och Sofia var sjuka vilket innebar att jag var tvungen att gå på UF-middagen SJÄLV med Siv.
I skolan hade vi 2 lektioner: Psykologi och Etik.
På psykologin gjorde jag provet som jag hade missat när jag var sjuk, de gick hur lätt som helst. Och efter provet satt vi och jobbade med några frågor.
På etiken kom två bögar, eller homosexuella, och berättade om olika sexualiteter. Det var roligt eftersom de bjöd mycket på sig själva!

Efter skolan gick jag hem, snackade med mamma en kortis och sedan duschade jag och fixade till mig. Sedan var det bara att bege sig SJÄLV till folkets hus. Jag mötte upp Siv där och vi gick och tog "bra" platser.
Vårt företag hamnade inte bland dom 5 bästa, mycket p.g.a ekonomin tror jag. Annars hade vi nog vunnit hur lätt som helst. Jag menar: vi säljer en tjänst, en viktig tjänst om hjärt-lungräddning. De som hade blivit nominerad sålde: parasoll, te, oljelampor och evengemang. SUCK!
Aja, maten var i alla fall god, tack och lov för det.

Efter middagen som höll på i 2 timmar gick jag hem till Cissi där också Hanna-Panna var. Det var mysigt ocg trevligt, en massa girl-talk blev det!
Jag var där till ca kl. 22 sen kom mamma och hämtade mig. Vi kollade en halvtimme på BigBrother och sedan blev det en massa youtube-klipp som mamma ville visa. Hon garvade så mycket att tårarna sprutade... hehe. ^^

Nu har hon gått och lagt sig och jag sitter här.
Jag ska nog också sova snart, om en stund.
Imorgon har vi sovmorgon till kl. 14.30! SKÖNT! Bara en lektion, hehe.

GODNATT! <3


-

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0