Hemma från skolan

Hejsan!

Usch, det känns inte bra att vara hemma från skolan.
Men min kropp håller seriöst på att lägga av känns det som.
Inte ätit så mycket i helgen, kan vara det som beror på min huvudvärk.
Är helt slö och orkar ingenting. Halsen gör ont också, suck! Kan inte min förkylning gå över någon gång?
Blir väl bättre om man äter, jag vet, men jag känner ingen direkt matlust heller.

Menmen, var hemma från skolan idag som sagt. Kände att jag nästan behövde det också.
Är så sjukt sliten. Men jag har i alla fall skrivit klart reflektioner till MSK + Etiken som jag skickat in. Och så tänkte jag skriva klart Geriatriken idag också och skicka in den.

Senare i veckan hade jag tänkt att göra: MSK-pappret, psykologifrågorna, sjukvårdsfrågorna samt försöka skriva på barn och ungdomssjukvården. Mycket att göra nu innan den där förbannade APUn!
Men jag ska försöka göra allt dedär den här veckan så jag får lugn och ro sen. Känner mig skit stressad över allting. Och om man ska hålla sig på topp måste man kämpa exakt hela tiden!!! SUCK.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0