Irriterad

Hejsan!

Idag målade vi vår monter. Det gick bra, lägger in bilder imorgon kanske.
Men när jag loggade in på FCn och kollade mailen idag hade jag fått från vår lärare Elisabeth. Trotts att man mailat in en uppsats på 6-7 sidor som handlar om Geriatrik saknas det reflektioner/diskussion tycker hon. Så det måste jag skiva dit för att få högt betyg. De känns lite segt när man satt med den där tråkiga geriatrikuppsatsen i 3-4 timmar igår. Fattar inte varför hon sa att det var en kort och lätt uppgift när den är lång och tråkig!
BUUU!

Annars idag var det bara slappt i skolan, men eftersom vi jobbade så mycket med vårt företag så blev det stressigt med allt ändå. Nu har vi inhandlat saker till montern också för 500kr.
Så jag tror det kommer se bra ut också på fredag, hihi.

Nu ska jag plugga innan jag somnar.
Börjar efter lunch imorgon så skönt är väl det.
GODNATT! <3


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0