Jag och Cissi i skogen, på kvällen!

Hejsan!

Idag kom jag och Cissi på en random sak: att gå ut och grilla korv i skogen.
Dock glömde vi att ta med dricka (alltså alkoholfritt såklart!).
Men tidningspapper, tändstickor och ficklampa kom vi ihåg i alla fall!

Stjärnorna lyste så klart, ingen måne syndes till.
Men ack så mörkt det var i skogen! Och trotts det fina vårvädret som vi haft på dagarna så var det mycket snö ute i den stora, mörka skogen! Ca 0,5m på sina håll.
Men trotts den dåliga ficklampan så hittade vi tillslut till grillplatsen i Norrsätraskogen!
Dock ramlade jag två gånger på hemvägen p.g.a det hade frysit till i snön = halt! xD

OCH MYSIGT HADE VI! :D


Elden som vi fick kämpa för att hålla vid liv!


Cissi grillar korv!

Efter våran kvälls-random-picknick så gick vi hem till mig och drack festis och kollade på Big Brother.
Nu ska jag sova, skola imorgon som börjar kl. 8.45 x(


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0