Lång sovmorgon!

Hejsan!

Jag börjar idag kl. 14.30 p.g.a att vi har haft 2 inställda lektioner.
Skönt med sovmorgon faktiskt, men känns onödigt att gå till skolan. Men jag följer min plikt och går! Och dels så är det samhällskunskap som är rätt så viktig, och jag klagar inte heller när vi har en fantastisk lärare i det ämnet.

Jag tror jag slutar kl. 15.45, så då ska jag hem. Får se vad som händer då, kanske måste plugga lite.
Finns ju som sagt lite att göra... Det börjar dra ihop sig mot studenten. Jag tror det är 79 dagar kvar nu, jag vill inte!!!! Och jag vill inte ha APU heller.
Usch, nu känns detta på riktigt... skolan håller på ta slut. Jag kommer aldrig mer gå på gymnasiet. Jag kommer aldrig mer få gå i denna underbara klass!
Och tänkt att det till och med är dags att söka till högskolan nu... Jag är påväg in i vuxenlivet för i helvete :O Vart ska jag ta vägen? Vart kommer jag komma in? Ska jag behöva flytta?
Nä, nu satsar jag på höga fina betyg i slutbetyg. Mitt mål är att komma upp till 19 i gymnasiesnitt. Det är inte helt omöjligt. Men för att orka så måste jag nog plugga bort denna enorma läxhög som bara blir större och större.

Nä, nu ska jag softa innan skolan börjar.
Ciao!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0