LÖRDAG!

Hejsan!

Förutom att det var 1 år sedan Lill-Erik gick bort och att det är Earth Hour idag så stack jag och Sofie Nilsson från klassen iväg på en förfest och sedan krogen med några som hon kände!

Alltså min dag idag:
Vaknade, slappade framför TVn. Gick till pappas jobb och städade. Sedan blev det hem till pappa för att fixa till sig. Brorsan kom och hämtade mig runt 18-tiden så åkte vi och käkade på Monroés. MYSIGT!
Efter det hämtade vi upp Sofie, Jimmi(?vet ej hur han stavas) och Emil (gammal klasskompis från högstadiet!)

Jag fick lära mig att Hantverkarbacken i Sandviken ligger vid det Statoil som INTE har bankomat. Så det kan ju vara bra att veta så man inte åker till andra Statoil uppe vid Högbovägen dit jag trodde vi skulle först. xD PINSAMT.
Hur som helst, vi åkte hem till en kille som hette Filip, min blinddate tydligen. Men han var rätt blyg och nervös av sig... kanske inte så konstigt om man får höra att de kommer bli TYP en blinddate.
Men vi hade det trevligt. Sofies "KK" Putte var också där, så han får jag ju inte glömma att nämna.
Efter några timmar kom det mer folk... bland annat Kim Brandt och en tjej som kallades Mickis. Lustigt och trevligt var det i alla fall.

Efter kl 23 tog vi en taxi ner på stan.
Vi klämde in 2 extra i taxin fast det inte fanns säten.. Men taxigubben sa att det gick bra och han höjde partymusiken bara för vår skull. SÅNT GILLAS!
200kr blev det att åka ner på stan i alla fall, men vi var många så blev bara 20kr var.
Det var lång kö in till Lobby. Väl inne på Lobby hände det ena och det andra. Vissa vet, och vissa andra vet inte. Men inget jag tänker nämna här i bloggen iaf. Det är inget hemskt i alla fall, bara komiskt och pinsamt xD

När vi skulle gå och hämta ut våra jackor så var det 3 st asdryga tjejer som började bitcha. Orkar inte skriva vad som hände men dom missförstod oss och trodde vi skulle gå före i kön fast vi bara skulle gå på toa.
Så idag (söndag) har jag blåmärke på min högra arm... samt att jag blev luvad (dragen i håret) av en av dom här tjejerna... FÖR INGENTING. Klart man blir irriterad.
Men tänker inte lägga mer energi på den där skiten nu.

Var hemma kl. 03, eller 04 eftersom nu är det sommartid!!!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0