Melodifestivalen 2011

Hejsan!

Igår, eller inatt satt jag och laddade hem lite låtar från Melodifestivalen 2011!

Nicke Borg - Leaving home (Bäst, enligt mig!)
Linda Bengtzing - E de fel på mej (Bra svensk låt!)
Eric Saade - Popular (Asdålig text, men bra partylåt!)
Danny - In the club (Asdålig text, men okej-bra partylåt!)
Love Generation - Dance alone (SÖG, var mycket bättre live!)

Så om någon jättegullig person vill rösta på Nicke Borg åt mig på lördag om 2 veckor.
Själv är jag på studentkryssningen då, så han SKA gå vidare om Sverige ska ha någon chans!

Nog om melodifestivalen nu, vaknade kl. 13, är lite trött fortfarande.
Har inte käkat frukost än, tänkte göra de lite senare, brukar inte vara så hungrig på "morgonen".
Idag fyller Madde år som sagt, så jag har ringt och grattat henne också. ^^
Nu får vi se vad denna soliga dag har att erbjuda. : )


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0